Bloggis!

Idag har det ju varit skojj! Varit på Nattloppis hos Gubben&Gumman i Hammarland och det blev typ niget loppis för Fia och mej utan mer som en bloggis. Vi bloggade och fixade. Men lite loppis vart det ju, Fia köpte en "människa" för fem euro. Och så grillade vi korv där och Fia och jag gick och petade på allt och försökte t.ex få en massage grejj att funka. UTAN RESULTAT! Vi tröck och tröck men inget hände. Sen vart det lite konstigt tycker jag...Jag höll på klämma på en förpackning med en massagegrejj och då så sa Fia att: Men Josse! Den har ju inga batterier!
Och så försökte hon själv... Lite underligt.
Vi hittade en kopp som det stod: Forget me not på och jag måste ju såklart ta kort på den haha...

Jag tror knappast att Fia har tid idag med bloggen, nu när hon skaffat pojkvän...Hon är ju så upptagen med honom...Han gick ju och höll om henne hela tiden...GUULLIGT!!! Fast hon hade det kämpigt med att få honom att göra det...

Sen från absolut inget, så provade vi hattar och Fias var en sån där hatt man har på t.ex safaris i Afrika. Och min var mera äldre england. haha alla skrattade åt oss...Det var verkligen svårt att inte göra det... Men nu är det så att bilderna kanske kommer nån annan gång...Jag menar orka ålla på med det nu ;)

Puss&Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0