Förberedelser

Katten sover precis bredvid mig...OCH SNARKAR!!!! Han gick just över tangentbordet så att jag fick börja om här på bloggen. Sune är det som är så skillad. Kitty är ute och stod just och jama utanför dörren..MEN öppnade jag dörren? Nej, för då går hon ju typ aldrig ut igen. Hon brukar var ute helst typ en halvtimme sen vill hon in. Men ja, hon är bara ivägen och jobbig så hon får väl stå ut lite. Ozzy, har jag försökt få att bli innekatt för han är så lite och kaxig och vi bor jättenära vägen så jag är rädd att nåt ska skrämma honom så att han far ut på vägen och blir påkörd. Jag kan bara inte tåla det.

Tudor vår lilla Shappis han ligger och sover som typ resten av hushållet gör. Snarkningarna är inget undantag. Torr nos och underbart söt. Tofsans bur ska man ju lag sig ner och städa idag oxå så att inte Fia får hjärtslag när hon kommer. Oj, vaf*n blev det där? Jo, självklart vill jag att hon ska ha hjärtslag! <3 men jag menar så att hon inte får nåt ryck av att det är så inte städat i hennes bur! Det var ju typ sex dgr sen jag städade sist! hehe...Mina orkidéer dör väl av vattenbrist men ska vattna dem imorgon. Tror jag. hehe Innan Fia kommer. Att vara fräsch och nyduschad kanske uppskattas på Fia fronten hehe.

Jag planerade att ta med henne (eftersom det är valborg imorrn) till Sund så att vi kan sitta där och kolla på Majbrasa :) MYYS sen far man hem bloggar lite kanske om dagen så sover man lite och ja. Ah! Va kul det ska bli :)
Mkt text nu men.  Jag hoppas bara att mamma orkar fara till Sund och titta på brasan imorgon...Fast va f*n vi gör ju typ aldrig nånting så det blir väl lagom trevligt!

Har en överraskning åt Fia som jag ska ge henne på avslutningen i skolan i sommar!! På tal om ingenting bara :O Hoppas att hon gillar den!

/Mvh Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0