I have a lot to talk about today...

Igen....Men nu av en helt annan andledning (jag vet att det inte stavas så) Det är en sjukt irriterande hmm..pojke som går i min klass..Han ljuger så....jääääääätemycket och han är helt störd! Nu är jag lite lessen och trött på han. JKag förstår bara inte vad han tycker är så jä*la kul med att göra så!!! Jag blir så lessen... Det är så taskigt.. Jag önskar bara att facebook inte fanns iblan så att man slapp påhopp av helt störda människor. L.N

Med lessna hälsningar Josse

Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥

Åh, stackare. Låt ingen trycka ner dig, ingen är bättre än du! Han är bara avundsjuk, ignorera honom!



SV; Åh, vad härligt! Då rekommenderar jag verkligen kameran till max (;

2012-04-29 @ 21:54:42
URL: http://linaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0