LURADE

Hej! Vi lurade ett par killar...På Skype för övrigt...Att liksom...Äsch Fia får förklara ;)

Ja först sa vi att Josse höll på att spy typ i sängen och allt, och sen att jag skulle/åkte hem och dom fatta ingenting. Jag satt liksom där hela tiden och viska med Josse och spela rollercoaster (mobilspel) och de satt och prata med Josse om att det var synd att jag hade åkt typ.
SKIT KUL!!!

Fast det var ju så att jag hade sagt till en av killarna (via msn) att vi bara lurades och så där och han lova att inte säga något. Ena killen sa sen när vi hade avslöjat oss att han typ hade vetat det hela tiden typ. Fast vi innerst inne vet att han inte gjorde det. Han kanske anade något men uppfattade det helt enkelt inte direkt. SKIT KUL!!!

Oj Oj trötta är (åtminstone jag) vi och måsta bara hitta på nåt att göra så här på kvällskvisten...Hmm näj (nej) Natten 20 i tolv lite lätt sådär bara! GÄÄÄSP :)

Men efter att vi kom hem har väl att sitta och glo framför datorn och och prata på skype det ända vi gjort.

Kanske lite barnsligt gjort, men vi är barn än... typ

Men ja godnatt då /Mvh Josse & Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0