Minigolf och dåliga datorer

Hej!
Nu är det så att...jag vet jag är kvinnan med bilderna! :) (tack för att du kallar mig kvinna Fia ;) Känner mig vuxen och fin nu. Men ivarjefall så datorn är en sån där dator som inte har skivgrejs så skivan som man installerar fotogrejset funkar inte...+ att jag hittar inte installeringsskivan vilket bara är ännu bättre. Jag tror man kan installerade det från nätet så att det ändå går att fixa ;)

Ja, kom just hem från minigolfen, alltså äventyrsgolfen vid ångbåtsbryggan. Hade en kul dag och kom näst sist...Av nio stycken...Jag är ju fullkomligt bääst alltså :) Men det var kul och de e huvudsaken. Jag faila lite ibland med att t.ex skjuta ut golfbollen ut till en annnan bana...Suurt. Sen var det också så att när de andra (min familj och nåra ur min släkt) åt mat, åt jag glass....Gräädd. Mums...slutade dock med att jag sitter här i köket och äter godis..ehhe.. Fia ska ju hem till mig imorgon och sova här...Man får ju se vad vi kan hitta på då..Kanske har lyckats installera grejset som man behöver för att ladda upp bilder då kanske.... Men vi får se :)

Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥

SV; Hej! (: Jag har nyligen köpt denna kamera, men ännu har jag inte hittat några fel. Bilderna får bra kvalité och det är lätt att fota med den. Det ända "dåliga" är att den är ganska svår att lära sig och man måste brinna för det för att lära sig någotlunda snabbt. (: Kram!

2012-04-29 @ 17:42:45
URL: http://linaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0