Nu får det vara nog!

Tycker det är konstigt hur svårt det är för min pappa att inte sitta och picka på mig ända till jag går där ifrån
T.ex. Det här hände just: Jag sitter med Sanna,Åsa,mamma,morfar och pappa ute i solen och äter glass och smörgås (udda kombination jag vet). Jag har just ätit glass och sitter och äter lite ost.

de andra sitter och pratar medans jag sitter där tyst,och då kommer hunden

Pappa: ja nu ska Nellie tigga glass men du har väl redan bökat i dig all glass Fia!
(jag dissar honom för jag vet att det bara blir bråk annars)
det går en stund utan att han säger nått
Pappa: osten kommer ju ta slut Fia
(fortsätter dissa honom)
pappa:du har ätit upp hela osten snart Fia!
och sådär håller det på tills jag går därifrån.Det värsta är kanske inte att han sitter och retas, men han har alltid gjort det och han gör det inte mot någon annan. Dessutom säger ingen något innan jag går.Och det här är vad jag får stå ut med dag ut och dag in. Det har visserligen varit bättre men vaf*n han är en vuxen människa.

För JAG tycker att jag är tjock och då behöver kanske inte han antyda det varje gång jag äter eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Sv: njää, den är inte så rolig att höra :P

2012-04-29 @ 13:24:18
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0