Valborg!

Hej!
Idag, som alla vet är det (lite fint) : Valborgsmässoafton. Jag har vaknat typ för en timme sen och ska just hoppa eller gå (så att inga sakdor händer) in i duschen. Sen MÅSTE jag städa Tofsans bur! Usch tycker ju synd om henne. Men efter det så blir det väl att jag ska försöka få tag på det där nedladdnings bara fotogrejset. Så att man får in foton nån gång här i livet. :) Men för övrigt så blir det en helt vanlig morgon för mig. Fia kommer ju senare på dagen runt ett skulle jag tro. Så man får väl se vad vi kan tänkas hitta på...

Nej, nu måate jag verkligen duscha...eller äta? 

Ivarjefall så önskar jag er en JÄTTETREVLIG VALBORG! :)

/Mvh. Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0