Varning för livsfarlig Josseorkan ;)

Hej! är hos Josse nu då och vi försöker hitta kabeln till datorn så att Josse ska kunna överföra sina bilder men det går ju sisådär med det...
Vi var till uffe på berget och firade valborg och Josse trotsade sin höjdrädsla och vi gick hela vägen upp i tornet!
Sen gjorde vi väl inte så mycket mer där,vi hade tävling vem som kunde äta en hel munk utan att slicka sig runt munnen och båda klarade det. Josse hade helt klart mest socker dock.

Ja så blev man ju lite sur nu....Mamma har ju gått och rotat i ens grejjer och så är kabelf*n inte där. Har ni nångonsin kännt så här om era föräldrar?? Man kan ju blir rätt irriterad kan jag ju bara säga...Om man vill ha sina saker ifred så ska de väl inte gå och rota och rådda (stavning) bort allt..Ah, arg!

Men ska ju och rida imorgon och då kommer Josse antagligen med, dessutom kommer mamma och tittar vilket hon aldrig brukar göra. Lite nervös kanske jag vet inte det brukar inte gå så bra när det är folk och tittar men det är väl mest för att man vill visa sig från sin bästa sida särskilt som det var så länge sen mamma såg mig rida och ja...

Och ska se om mamma kan ta med hennes kamera så kan Josse fota och så kanske jag kan lägga upp dom då det beror på om hon orkar fota.

Hoppas att det inte blev alltför råddigt i mitt rum efter att : "Orkanen Josefin" slog till på jakt efter kabelf*n ... ;) Hoppas bara att jag/vi hittar den där kabeln annars får ju JAG aldrig upp nåra bilder..Bara Fia...Och så kan vi ju inte ha det ;)

Okej men tack för den här gången! /
Sofia & Josse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0