Vårt äventyr

Efter mycket hårt jobb har vi då gjort den här bloggen...
det började med att epostadressen bråkade...hehe. Sen bråkade den lite till, och sen skulle vi ju fixa designen vilket drog ut på tiden lite. När vi skulle skriva in epostadressen slutade det med att vi skrev samma adress typ tusen gånger. Innan vi kom på att det var fel adress. Vilket ledde till allmänt skrattanfall, efter det skrev vi även fel lösenord vilket ju var jääättekuul!
Men vi heter Sofia aka Fia och Josefin aka Josse och vi är extremt djurintresserade.
Sofia

Jag älskar hundar och ja jag vet inte vad jag ska skriva. Jag rider på stall aftonsol och i sommar ska jag på ridläger till kimito (finland). jag har två marsvin, en kanin och en katt som heter Findus och jag vill bara säga:
mitt katt är bättre än ditt katt!! Min familj har en golden retriver som heter Nellie
Josefin

Jag älskar också hundar. Jag har också ett marsvin (Tofsan) och så har jag tre katter (Ozzy, Sune och Kitty) sen har man ju tre hundar. En Shappis (shapendoe) Tudor, två Chihuahuor (stavning?) Amigo och Chocho. Min mamma och pappa är skilda så Chihuahuorna bor hos pappa och hans fru.
Kram från Fia & Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0