GLASSS!

hej igen då jag satt och fundera här igen (inte så mycket annat att göra just nu)och mamma har köpt glass och då stod det på isglassen ´dryckis med apelsin och kolasmak´ och jag bara okeeej...

Men sen kom jag fram till att det på ett sätt är ett bättre namn på en isglass, för det smälter ju och blir typ en ´dryck´och jag har aldrig tyckt att isglass är glass för det finns ju typ ingen likhet förrutom att det är typ sött och kallt!

Jag vet inte men nu ska jag göra nått annat eller nått annat!




ooh sån här glass vill jag göra!
(om det var nån som inte fattade det så var ju det här inte den glassen vi har hemma)

                                  
                              
                                                                    <3 Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0