Glömma!!! det var det fräckaste!!!

ja då var det slut på näfsby nu då!

Jag läste nyss Josses inlägg och jag fastnade på det där att hon inte kommer glömma mig... hur tänkte hon då tror hon överhuvud taget att hon ska ha en chans att glömma mig eller! Även om jag dör kommer jag stalka henne i hennes drömmar BUUUUUUUUU!!!! hehe! Jag är ditt största fan Josse !!! typ...

Men nu till saken(det där skrev jag bara jag har inget att skriva om )!
 
                                                        HEJDOOO!!! //Fia

  ps. om ni inte märkte det så skriver alltid jag med vanlig stil och Josse med fet stil så
att ni ska fatta om nån (jag) inte kommer ihåg att skriva mitt namn! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0