Midsommar & Lollo

Ja nu är det så att jag har som Fia en annan blogg. Inte riktigt perfekt ännu men jag försöker. Jag måste prata med lollo verkligen så att hon får hjälpa mig.  Vi sa ju att vi skulle träffas så.  
http://louiseev.blogg.se  om det är fel skäms jag...Men hon är jättefin och duktig så jag får hoppas på att hon vill hjälpa mig. NI får lov att kommentera om ni vill veta min nya blogg adress för jag tycker att vi har lite lite med det ni!  Kom igen nu!

Men nuför tiden känns det lite som om Fia dissar mig och det känns verkligen inte bra. Hon har en annan blogg och lägger upp mera bilder på den än på den här och sådär...Känns som om hon försiktigt försöker ta sig ur den här bloggen med att komma och säga : Jag tror jag behöver en blogg paus från den här bloggen och fortsätta på min andra.

Neej, skoja bara men en del stämmer. Bokstavligt  EN del stämmer.  Den med bilderna.  Men Who cares. 

Fia och jag (mest jag antar jag) funderade på om jag skulle få fira midsommar med henne men hon har inte hört av sig. Måste nog påminna henne eller nåt. Se om det är på gång med resultatet. Jag menar det är ju snart så.  Är det imorgon eller vad? Vet för i hel*te inte ens vad det är för dag hihi! Komikern i mig skrattar väldigt högt nu!!!! Okej nej, har ingen men man kan ju alltid låtsas.

Antar att jag måste sluta nu för att det känns som om jag kommer att skämma ut mig totalt för att jag har brist på ideér.

//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0