Sårad

Hej! Jag blev ärligt talat lite sårad av Josses förra inlägg.
Jag kanske inte laddar upp så mycket bilder på den här bloggen men ärligt talat är det för att jag får ingen feedback på den här bloggen och det får jag verkligen på min nya!

Dessutom verkar alla tro att det här är Josses blogg den är ju faktiskt min också.

Men pga att jag inte får ut nått av att blogga här känns det inte som om jag vill sitta och vänta två minuter för varje bild jag laddar upp här!

För jag måste ju liksom ta bilderna,ladda ner dom till datorn,redigera,ladda upp på bloggen och sen tror alla endå att det är Josses blogg!


Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Till er båda:

Det är lite sådär, jag och Åsa har ju också en blogg men när vi också hade en egen så har det blivit väldigt dålig uppdatering. Man vill ju inte skriva samma sak på båda bloggarna liksom.. Om man har en eegen blogg så känns det som om man får bestämma mera själv, hur designen ska se ut. Hur man bygger upp inläggena osv. Om man bara har en blogg tsm med någon så är det ju annat, då delar man och behöver inte alltid skriva så många inlägg. Men om man är själv gör man ju allt själv :) så, man orkar inte repetera vad man skrivit i sin egen. Blir så lika

2012-06-20 @ 15:14:13
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0