Skolavslutning snart då!!!!

Hej tänkte göra ett snabbt inlägg men vet inte vad jag ska skriva om riktigt... Är det någon annan en jag som bara ÄÄÄÄlskar att skriva på dator ibland? Jag gillar det inte hela tiden men jag menar ibland när man kan det kan det vara så jäkla jag vet inte vad. Men iallafall har avslutning på fredag och det känns helt sjukt att man faktisk ska byta skola nu och inte gå i Näfsby mera.¨

Det är lite vad heter det... men alltså olika känslor vad heter det... jaja iallafall

Det är ganska jobbigt att jag inte kommer gå med Josse (min bästis :) ) mer men ganska skönt att inte gå med en del av killarna, och med det menar jag inte alla killarna utan en del av killarna.

Men jag kommer ju ändå träffa både Josse och dem iframtiden också men inte lika mycket.

Sen är det inte så kul att man inte kommer ha Emma (lärare) mera heller. Men man får nya lärare och nya vänner ( och ovänner ) sä är det bara.

Ja det var bara det jag ville säga tror jag! hejdå <3 Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0