Duuktigt!

Är det bara jag eller är jag väääldigt frånvarande? Ja, ivarjefall så är jag hos min pappa nu och har just varit hos min farmor och farfar i sund. fick 15 e :) Ja som ni kanske vet så kan ju inte jag lägga upp bilder när jag är hos pappa...Och nu är kabelf*n borta...Måste köpa en ny alltså detta funkar inte, bara är å alltså... Jag är lite ledsen, (fråga mig inte varför)( jag hade lust att stoppa ett ! efter varför, för jag vet varför men...Okej helt ärligt...Vem bryr sig!?  Saknar skolan jääättemycket.. p.g.a Fia!!! Jag har ingen aning om varför jag saknar henne s mycket nu men...Som alla som träffar henne vet att hon är SUUUPERMYYSIG! Så det är väldigt svårt att vara ifrån henne... Undrar bara hur det kommer att gå när man far upp till högstadiet...Hon far ju till ett helt annat högstadie!! BUHU!!!!!!!! Men ja... Godnatt har jag lust att säga men det stämmer ju inte riktigt :) Klockan är ju bara 20 i sju hehe, men vem säger att man som blivande 13 åring (säger så istället för tolv, för att det låter som om jag är tretton om typ 3 dar eller nåt :) inte kan vara trött? Klockan 20 i sju var det ja...

// Puss Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0