Enhörning!!!



Hej jag stör mig på vissa saker i sims t.ex. Man har en sim med sagosökaren(har att adoptera en enhörning som livslång önskan) och man söker och söker efter en enhörning ( de kommer ibland vid en viss tidpunkt)men det kommer ingen. Sen har man en annan sim och ska bara titta om det kommer en på skoj, och då kommer det en ! kunde ju dock inte motstå enhörningen som kom den här gången och fusade för att få den.Kommer släppa ut den sen tror jag.


Men jaja vill ni att jag ska göra ett inlägg om hur man hittar en och adopterar den?kommentera isåfall!

                                                                     /mvh Fia (wow jag kom ihåg! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0