Glömde en grej!

Om det var någon som brydde sig! Jag tog ju blodprov (två rör) för köldkörten (stavning?) och röntgade handleden...Blodprov AJJJJJJJJ!!! Sjukt störande...MEEN!! Jag är frisk, there´s no problem with mee! Mina värden var bra, tilväxt grejset i handleden var öppen (vilket menas med att jag fortfarande kommer att växa men lite senare dock) yey! och jag kommer att hata vår skolhäsovårdare 4eva!! för att hon tvingade mig att oroa mig..Plus att hon sa att jag är tjock...Tack...Hon är ju inte smal själv om det var någon som undrade...Sorry...vill inte egentligen vara elak men... Jag måste dock äta mera kalciumtabletter...(för övrigt smakar det skiiit) och dricka mera mjölk..men mjölk är så jä*la äckligt!! Men jag mår bra och jag är frisk...Mer än att de tog blodprovet på utsidan av armen vilket var lite skumt..Det är värst gult och blått där nu hehe :)

//Puss Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0