Gomorron!

Gomorron!

Man vaknar ju tidigt här ;) Mamma är redan på gång, duschat sminkat sig klätt på sig och är redan på väg ut för andra gången. Istortsett så det första Fia och jag gjorde nu på morgonen var att läsa recept för att sedan kolla vad vi skulle vilja laga. Efter det så drog Fia igång "Rollercoaster marathon" IGEN.... Hon är snart klarat spelet vilket bekymrar mig lite. Hon har spelat det i två dagar och hon är på level 73 av 99. Och jag har haft min mobil och spelat spelet i 2 ½ ÅR!!! Va f*n. Lite underligt tycker jag. Just så satt ju Fia och sjöng lite halvt bra. Sen vart det tyst och gissa vad som hände...Hennes mage sjöng med . Den bara : grrrmmm typ.

För övrigt var vi uppe till klockan tio i ett. Vi hade ju som ni vet....Varit på Skype och MSN. Medans vi bloggade lite. Nu sitter däremot Fia och gosar med den skillade kissen Sune. Som murklar.

Ja men hejsan Fia här! Ja det är ju så att jag har nått att erkänna... Jag drogar men bara en sak...ROLLERCOASTER!!!
haha!

Men det är ju som sagt ridning idag men den är ju först halv 5 så det hinner nog komma upp nått inlägg där emellan också, Sen så kommer det förhoppningsvis upp lite bilder efter ridningen då mamma SKA ta med sin kamera. Om hon inte glömmer den vill säga...

Så det är bara att hålla ut! Det kommer bilder...Nån gång!

Ja, man får ju alltid hoppas. Jag blir så sur på att jag fortfarande inte hittar kabelf*n. Jag stör mig på att det bara är så. Som sagt, mamma slarvade ju bort den. Okej det kanske var jag men vem bryr sig.. Det var ju hon som rotade sist så att..... Mycket text så man kanske borde "avrunda".....Matte usch...

/Mvh. Drogade Josse &
Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0