hatar att fylla i denna ruta!!!!!!!!!!

Hej, asså vad har jorden emot mej idag egentligen?(kommer till det senare) (vet inte hur jag ska förklara så skiter i det helt enkelt)

Vi var ju till ÅCA i morse och det var väl helt okej, inte för att det var kul men vi fick ju smaka på glassen iallafall hehe (för er som inte vet det så gör ju ÅCA glass numera).

Men jag blir så trött på vår musiklärare ibland. Vi är bara fem tjejer i vår klass och typ en gång varje lektion så skickar hon ut oss att öva själva på en låt och så sitter hon med killarna och sjunger med och kompar dom och allting! Jag menar vi är inte SÅ mycket bättre en killarna, ibland kan vi nästan inte enns melodin!

Orkar inte skriva mer nu så ska spela sims, hehe.

Vad vill ni att jag ska skriva om förresten? Vill ni att Josse och jag ska skaffa bloglvin?
SKRIIIIIV!!!!!!!!!
                   
                                             // Fia <3




Ps. undrar vad som har hänt med att jag skulle
fota förresten, men jag fotar faktiskt
hela tiden när jag spelar sims om ni
 ville veta... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0