Hoppbild

Jag har haft lite halvtråkigt i skolan idag ( wow det är det väl inge som har haft! )med tanke på att både Hanna och Josse var sjuka så var jag med Emilia, Senny och Simon. Det är ju inget fel med dem men eftersom jag var med dom nästan hela tiden förut och nu inte har varit det alls så kände jag inte att jag riktigt passade in och så. Med det menar jag inte att de var dom som typ frös ut mig elr nått liknande tvärtom men när man inte varit med dom på ett tag kändes det bara som om jag var den där lilla irriterande saken som ingen tycker om men ingen vill vara elak och be en gå därifrån.

Märkte just att tyglarna är väldigt lösa på den här bilden och att det ju faktiskt inte var Frökens bästa hoppdag den dagen detta fotades men jaja det är en bild iallafall ;)


skulle en header i den här stilen passa kanske med en bild på mig och Josse

Kommentarer
Postat av: vem tror ni?

ok detta stämmer väl kanske inte med att man bara gör samma misstag en gång

Måste lära mig att skriva att det är från mig

2012-05-03 @ 15:52:00
Postat av: S a n n a W i d m a n

SV: Förstår, skulle kunna länka i bloggen (;

2012-05-03 @ 20:31:15
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0