hopptävling!

Asså jag blir galen! Jag har ingen lust att blogga just nu och tror ni inte att när jag har skrivit typ halva inlägget stängs internet av så att jag måste börja om ?

Skrev iallafall att det gick bättre den här gången ( på ridningen ) än förra gången då hon stod still. Inte helt perfekt dock, hon tvärnitade i galoppen och sparkade så att jag nästan flög av!

Anmälde mig till hopptävlingen också, jag önskade Fröken eller Plexus men det blir säkert Plexus eftersom Frökentyp inte har tävlat så många gånger men hoppas att det blir Fröken.

Samuel MÅSTE FÅ VARA MED MIG NUUUU!!!! Så hejdå
                          
                                                                               / Fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0