Lucy <3

Är det någon som läser det här som har marsvin så vet den personen hur otroligt irriterande det kan vara när marsvinen piper så fort man gör ett ljud, men du vet kanske också hur otroligt rädd man kan bli när man INTE hör det...

Jag sitter här och jag blir galen för att det är så tyst i mitt rum. Jag har ju haft 3 marsvin och när hon ena hade dött tyckte jag att det var tyst eftersom hon var den som alltid pep högst och man visste verkligen att det var hon...

Det var cirka ett år sedan. Nu är det helt tyst i buren för igår dog Lucy och Jojo har ingen att prata med och jag får panik för innan behövde man bara säga gummorna är ni däär! så hörde man dom direkt men nu gör man inte inte det det är helt tyst.

Lola och Lucy, jag kommer aldrig glömma er<3

Nu måste jag altså köpa ett nytt marsvin för marsvin ska aldrig vara ensamma så är det nån som har marsvin till salu så RING MEJ!
                                      / Fia och Jojo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0