Only Me?

Är det bara jag som inte tittar på Eurovision Song Contest?  Hade bara lust att säga hela namnet... Nåja, har haft den bästa eller om man säger roligaste kvällen på länge.. Sorgligt nog är jag ensam! Jag har kollat lite på hur många vindruvor Gina kan få in i munnen och på William Spetz. Också har jag drogat lilla One Direction.  Nu har jag börjat märka att jag ÄÄÄÄÄLSKAAR(!!!!!!!!!) Louis William Tomlinson!! My gosh! Jag bara drogar honom nu...Kollar på fakta och lyssnar på hans solon och lite smått sånt.    Han är en såndär som man vill vara med och på riktigt ha trevligt (låter ju roligt O.o) och skratta med.  Mer än att man skulle måsta prata engelska men okej.  Han gillar tydligen tjejer som pratra med stark accent (?) . ÄÄÄÄlsskar också Moments av 1D. 

På Facebook finns ju en sån där grupp som kallar sig : Dela din blogg på facebook liksom wohhoo!? Är med i den dock och jag drunknar.  De håller på hela tiden i chatten : Igår var det första gången jag badade! Badkläder är för losers! Herreguuud! Jamen alltså, Dagens outfit ett par shorts som gick till midjan och sockor på fötterna!! Nej nej tröttnar inte alls på att de håller på varenda minut!  Jag håller på att dö lite grann...

Är det någon som har läst : Johanna Thydell I TAKET LYSER STJÄRNORNA ?

För jag har nänmligen inte det. Tänkte bara att ni skulle veta det.

Är det någon som är höjdrädd? För jag är som ett LITET barn när det gäller sånt. Medans typ ingen annan är så töntig med det som jag är.  Ytterst sorgligt.

Jag har (från en sak till en annan bara) aldrig rest utomlands... Om man inte räknar med Sverige och Danmark. Men sen har jag heller aldrig flygit. Vi har liksom inte råd. O.o Triiist.


<33 jOsSe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0