SJUK!!!

Nu är man hemma för första gången på ett halvår... Inte speciellt kul kan jag tycka. En positiv sak med hela det här att jag får vara hemme med DJUREN!! :) Och sitta och lyssna på radio X3M ;)

Katten Ozzy sitter på en av våra högtalare här hemma och ser ut som en underbart fin katt. Tittar ut så att ljuset ligger rakt på honom. Ser ut som en ängel som kommit...I katt form? Ett perfekt foto skulle det bli om kameran skulle ha ett reserv batteri...Laddar det andra. Tudor (Hunden) ligger som en boll och sover lätt bredvid mig här i vardagsrummet. Kitty den andra katten är nere i mitt rum och sover på min sovsäck just nedanför fönstret/dörren. Sune den tredje katten ligger ute i en styrox låda (för katterna då) och sover, eftersom det är så varmt där inne.

Jag försökte ju också spela lite "Rollecoaster Revolution" imorse...Gissa hur det gick? BANA NUMMER 87 GÅR INTE ATT KOMMA FÖRBI!!!! OMÖLJIGT!!!! Det bara går inte.....

Mamma ska just komma hem på lunch och då ska jag äta, har inte kunnat göra det nämligen...Gått lite dålgit på den fronten... Men ja, nu har jag inget mer att säga för just nu så..

Kram Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0