Skötarträff!!!!

Hej, skötarträff ikväll då! Vi ska börja öva inför vårfesten som vi ska ha nått datum kommer inte ihåg när.Men iallafall pappa och Samuel (lillebrorsan) var i sverige igår och köpte en STUDSMATTA!!!! Det är nått jag alltid var jätteavundsjuk på alla mina kompisar för att dom hade en när jag var liten men nu upptäckte jag att det inte enns(stavning) var särskilt kul mera:(

Jag måste! städa mitt rum men jag orkar inte det är så tråkigt och min hjärna kommer alltid med ursäkter som att nej men du hinner inte det är skötarträff ikväll elr, ooh jag blev plötsligt väääldigt sugen på att spela sims!

Ja det har väl inte hänt så mycket annars... ska droga lite sims kanske för jag hinner ju inte städa ;) haha
                                            
                                                                             /mvh Fia


Ps. vet inte vad som har hänt med hon där Josse
förresten... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0