Superdålig

Hej!  Jag börjar tröttna på att jag är superdålig på att blogga... Men okej, kom hem från klassresan just!! Vi var på Heureka, Borg backen ( även känt som Backeborg tydligen, enligt Fia ;) Öhm...Vi var på riksdagshuset och träffade Elisabeth Nauclér. Fia och jag satt typ ihop i TVÅ dagar...Heheh men vi åkte tåg igår TVÅ timmar, blev betydligt mycket roligare när man fick sitta bredvid bästaste FIA!! Och skratta lite...Och proppade i oss typ TVÅ tupla.  Sen mitt i allt flummet så sa Fia : "Tänk om det skulle sitta en helt random klle här och han skulle säga : SKIT POMMFRITT!! (om något gick dåligt då antar jag) och då skulle hans kompis eller nåt skulle säga : okej! OCH SKITA POMMES!! Asså det är typ det jag kommer ihåg någorlunda. Nej just ja, vår klasskompis, L.N han la sig ner i Fias och min famn och låg där...Fia började peta på hans mage och jag slänge hans ipod rakt ner där nere.. Som för övrigt var typ just om jag skulle böja ner huvudet så skulle jag kommat dit...GJORDE INTE DET DOCK!!  

Nu lite information om mig hehe.... Jag ska ju börja Öhs och jag ska få gå i 7 D :) Wohoo!! Och det mest töntiga var att...Gissa...





Min lärare heter Rickard Munsterhjelm....


<33 Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0