Who´s bad?

Förlåt så jättemycket för min dåliga uppdatering!! Jag är just nu hos min pappa och är mest på facebook. Idag kan jag inte tyvärr lägga upp bilder..(inte för att det någonsin hänt förut) Men jag (mamma) har hittat kabelf*n!!! Tjoho!! Och skivan för programmet för fotogrejset.

Längtar jättemycket till det att jag har så pass mycket pengar att jag kan köpa min egen laptop så att jag kan ladda ner picasa...Jag menar den datan jag har nu suuuuger!!! Men visst... Jag har ju varit sjuk så jag vill verkligen till skolan nu på måndag!!! ÅCA först men ändå.

TISDAG ÄR DET DAGS FÖR BLODPROV OCH RÖNTGEN!!!  Röntgen av handleden och handen och lite blodprov. Oj oj jag hatar nålar!!! Jag verkligen är jätterädd för att få en nål i mig...Jag ycker att jag borde vant mig sen när jag hade borrelia och hade dropp kanyler och blodprov men tydligen inte... Jag blir så aaarg!!! Jag vill inte ta nåt jäkla blodprov!! Och funkar salvan för att få det att kännas mindre?? Emla salvan är officiellt superdåålig!! Irritationen stiger...Ska hem till mamma idag, hon och min låtsaspappa hade städdag idag... Så jag ville verkligen inte komma hem tidigare!!

//Kram Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för oss)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0